Schotpoort Connect is ontstaan in 1911. In eerste instantie richtte het bedrijf zich op allerlei activiteiten. Van garage en wasstraat tot vervoerder in de papierindustrie en milieuservicebedrijf. De laatste decennia legt ons familiebedrijf zich toe op een breed scala aan logistieke activiteiten voor een grote verscheidenheid aan opdrachtgevers. Van specialistische spoorbedrijven en overheidsorganisaties tot ziekenhuizen en winkelketens. We zijn hen met 70 chauffeurs en 200 koeriers van dienst.

Schotpoort Connect kenmerkt zich door de bijzondere combinatie van warme menselijkheid en expertise. Daardoor verrassen we steeds weer onze opdrachtgevers. Met slimme logistieke oplossingen, die in de hele bedrijfsketen hun positieve effect geven. Maar ook met vriendelijke en beleefde chauffeurs, die het pakketje niet bij de voordeur afgeven maar tot op de tiende verdieping bezorgen.
Warme menselijkheid gaat ook over sociaal ondernemen, wat ons betreft. Daarom geven we in onze organisatie ruimte aan mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Om die reden voeren we ook het keurmerk Prestatieladder Sociaal Ondernemen (PSO).

Ons team

Tom ten Hoven

Sales

Paul Westerlaken

Boekhouding

Edo Munning

Key Accountmanager

Ivo Groothuis

Key Accountmanager

Mirjam te Wil

Directeur personeel en organisatie

Raymond Welmers

Logistic Engineer

Bart Stokman

Logistic Engineer

Peter Keizer

Algemeen Directeur

Diana van Gijtenbeek

Customer Service

Arjan Gorsseling

Planning

Wim Nijborg

Planning

Martijn Rothuis

Planning

Niels Lauwers

Planning

Remco van Galen

Customer Service

Marcel Blom

IT

Roy Zomer

Supervisor Customer Service

Erwin Zuijderduijn

Supervisor planning

Gijs Fierens

Customer Service

Erwin Reusken

Customer Service

Carolien Willemsen

Administratie

Wij helpen u graag verder!

Neem contact op met Edo of Ivo